در انتظار عشق پاک.....!!

درد دل و حرفهای عاشقانه از یک دل شکسته

در انتظار عشق پاک.....!!

درد دل و حرفهای عاشقانه از یک دل شکسته

درد دوری

چند روزی ست که تنها به تو می اندیشم

از خودم غافلم اما به تو می اندیشم

شب که مهتاب در آینه من می رقصد

می نشینم به تماشا به تو می اندیشم

چیستی ؟ خواب و خیالی ؟

که در این خلوت شبها تنها به تو می اندیشم ؟!  

********************************************** 

اونکه هرچی ابر دنیاست خونه داره تو چشاش/اونکه ناچاره بخنده اما گریست خنده هاش/اونکه توشهرش غریبه با یه عالم اشنا/اون منم.اون منم.بغضو تو گلوم میشکنم           

*************************** 

بیابشکن سکوت قلب خسته

ببین بیتودلم غمگین نشسته

زصبح عاشقی عاشقترم کن

که تاریک است این قلب شکسته

نظرات 2 + ارسال نظر
سمیرا یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:39 ب.ظ http://67.blogsky.com

سلام
مرسی از اینکه به وبم اومدید
من پست آخرتون رو خوندم
شعرهایی که نوشتین قشنگ بودش...
راستی میشه قالبتون رو عوض کنید...
چون حسابی چشم آدم رو میزنه.... البته میدونم که فضولیه ولی اینطوری خواننده ها بیشتر فراری میشن
در مورد تبادل لینک هم از نظر من موردی نیستش فقط امیدوارم که شما وب من رو خونده باشید!! یا حداقل یکی از پستامو کامل خونده باشید
بهم خبر بدید با چه اسمی لینک کنمتون
روز خوش

azita جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:23 ق.ظ http://lovestory68.blosky.com

سلام:
وب خوبی دارید. امیدوارم موفق باشید...
به من هم سر بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد