در انتظار عشق پاک.....!!

درد دل و حرفهای عاشقانه از یک دل شکسته

در انتظار عشق پاک.....!!

درد دل و حرفهای عاشقانه از یک دل شکسته

بغض کهنه

خیلی سخته که بغض داشته باشی ، اما نخوای کسی بفهمه ...

خیلی سخته که عزیزترین کست ازت بخواد فراموشش کنی ...

خیلی سخته که سالگرد آشنایی با عشقت رو بدون حضور خودش جشن بگیری ... 

خیلی سخته که روز تولدت ، همه بهت تبریک بگن جز اونی که فکر می کنی

خیلی سخته که غرورت رو به خاطر یه نفر بشکنی ، بعد بفهمی دوست نداره ...

خیلی سخته که همه چیزت رو به خاطر یه نفر از دست بدی ،

 اما اون بگه : نمی خوامت

حال فاصله ها جشن میگیرند هلهله ی جدایی را

به خاطرش زنده ای ... 

نظرات 4 + ارسال نظر
آبجی جون شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:43 ب.ظ http://dearfreinds.blogsky.com

سلام نیما. یه جوری نوشتی که یه لحظه فکر کردم اینارو بهزاد نوشته!

منم بهش گفتم نمی خوامش. و اونم دقیقا حرفاش شبیه توست

اما یه چیزی بهت بگم. من عشق مردونه رو باور ندارم. نمی تونم باور کنم که یک مرد یک خانوم رو دوست داشته باشه.

عشق مردا فقط هوسه

بهزاد شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:03 ب.ظ http://weblove.blogsky.com

سلام ممنون از لطفتون
بله موافقم
شما می تونید منو به اسم
دست نوشته های یک انسان + مطالب جالب و سرگرم کننده
لینک کنید
شما هم وبلاگ خو بی داری.
ضمننا گذشت زمان می تونه باعث بشه که حقیقت بیش از پیش برای آدم روشن بشه و مشکلات راحت تر حل بشه.
من خودم وبلاگ نویسی رو به همین دلیل شروع کردم
موفق باشی و شاد
ضمننا به من بگید که شما رو به چه اسمی لینک کنم

نیلوفر یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:18 ب.ظ

سلام غصه نخور
عشقت را صرف کسی کن که لیاقت عشق تو را داشته باشد

آبجی جون چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:50 ق.ظ http://dearfreinds.blogsky.com

وای نیما تو خیلی شبیه بهزادی. حتی اسم آیدیتون هم دقیقا یکیه. فقط یک عدد ۴ با ایدی تو فرق داره .

عشق و محبت واقعی در مرد ها ؟ نمی تونم باور کنم.

شاید هم زیادی بدبینم. اما وقتی یه چیزی به دل آدم نمیشینه نمیتونی که با منطق درستش کنی. من که تا حالا عشق مردونه به دلم نشسته. مرد ها عشق نمی خوان. یکیو می خوان که بهش مالکیت کنن. و یک علاقه خالص فقط مال مجنونه که اون هم مال قصه هاست.

راستی اگه ۶۸ ی هستی من هم ۶۸ ام. ژس با هم توی یک دوره ایم!

به هر حال آدم وقتی یکی از دیار خودت می بینی آروم میشی.

ممنونم که اومدی خونه من

باز هم بیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد