در انتظار عشق پاک.....!!

درد دل و حرفهای عاشقانه از یک دل شکسته

در انتظار عشق پاک.....!!

درد دل و حرفهای عاشقانه از یک دل شکسته

درد دوری

چند روزی ست که تنها به تو می اندیشم

از خودم غافلم اما به تو می اندیشم

شب که مهتاب در آینه من می رقصد

می نشینم به تماشا به تو می اندیشم

چیستی ؟ خواب و خیالی ؟

که در این خلوت شبها تنها به تو می اندیشم ؟!  

********************************************** 

اونکه هرچی ابر دنیاست خونه داره تو چشاش/اونکه ناچاره بخنده اما گریست خنده هاش/اونکه توشهرش غریبه با یه عالم اشنا/اون منم.اون منم.بغضو تو گلوم میشکنم           

*************************** 

بیابشکن سکوت قلب خسته

ببین بیتودلم غمگین نشسته

زصبح عاشقی عاشقترم کن

که تاریک است این قلب شکسته

فریاد تنهایی

احساسم را در سکوت شب می میرانم... دفنش می کنم تا حتی به خاطره ها هم سپرده نشود....
من دچار سکوتم.... من برگ پاییزم... روزی به کسی نفس دادم و حالا زیر پاهایش خورد می شوم....
چه تفاهم قشنگی ست...
من دچار بی کسیم... خالی از لبخندم...
کاش کنارت بودم... کنارت بودم و تمام شب های خیسم را تقدیم تو می کردم...
وقتی از پیشت می رفتم با خودم مدام می گفتم من بدون اون می میرم...
کجا دارم میرم ؟ من بدون اون میمیرم...
من رفتم...
دل من مرد... دل من شکست ... دل من خفقان گرفت...
دنیا داره می گزره ... کاش می شد بازم ببارم...
من دچار خفقانم بگذارید هواری بزنم...

تقدیم به تو الی....!!!

کاش بودی تا دلم تنها نبود تا اسیر غصه ی فردا نبود

 

  کاش بودی تا برای قلب من زندگی این گونه بی معنا نبود

 

  کاش بودی تا لبان سرد من بی خبر از موج و از دریا نبود

 

  کاش بودی تا فقط باور کنی بعد تو این زندگی زیبا نبود من نبردم از یاد

 

  لحظه ی زیبایی که تو من را به فراسوی نگاهت بردی ودر آن لحظه ی

 

  روییدن عشق من فقط غرق در آهنگ صدایت بودم

 

  ولی افسوس

 

 که بردی از یاد قلب تنها وترک خورده ی من که فقط مال تو بود